մասին Ֆուտբոլի

Պաբլո Պիկասո. ֆուտբոլ, 1961թ.

Ֆուտբոլում ամեն ինչ բարդացնում է հակառակորդ թիմի ներկայությունը:
Ժան Պոլ Սարտր

Ֆուտբոլը բալետ է ամբոխի համար:
Դմիտրի Շոստակովիչ

Ֆուտբոլը հրաշալի է կոպիտ աղջիկների համար, բայց արդյո՞ք այն սազում է նրբազգաց տղաներին:
Օսկար Ուայլդ

ֆուտբոլը ոչ մի կապ չունի ազնիվ խաղի հետ: Այն կապված է ատելության, խանդի, մեծամտության, կանոնների անտեսման և բռնության սիրահարների սադիստական հաճույքի հետ, այլ կերպ ասած՝ ֆուտբոլը պատերազմ է կրակոցները հանած:
Ջորջ Օրվել

Այն, որ ես հիմա գիտեմ՝ ինչ է բարոյականությունը, պարտական եմ ֆուտբոլին:
Ալբերտ Կամյու

Պաշտում եմ ֆուտբոլ խաղալ, չնայած մի անգամ գնդակը դիպավ աջ աչքիս՝ միակը, որով տեսնում եմ լույսն ու գույները:
Անդրա Բոչելի

Ֆուտբոլը նման է պտղաբերության տոնի: Տասնմեկ սպերմատոզոիդներ փորձում են հասնել ձվաբջջին: Դարպասապահից խնդրում եմ ներողություն:
Բյորք


անգլերենից թարգմ. ես


No comments:

Post a Comment