Չարլի Չապլին

Չարլի Չապլին (1889-1977թ.)

1.Բառերն էժան են: Ամենամեծ բանը, որ դու կարող ես ասել, «փիղ»ն է:


2.Եթե մենք մեզ դիտարկենք սեփական էգոյի լույսի ներքո, ապա մենք բոլորս գահընկեց միապետներ ենք:

3.Հուսահատությունն ազդում է թմրադեղի պես. այն պարուրում է միտքը անտարբերությամբ:

4.Մենք մտածում ենք շատ և շատ քիչ զգում : Ավելի շատ տեխնիկա, երբ մենք մարդու կարիք ունենք, ավելի շատ խելք, երբ մեր ուզածը հոգատարությունն է ու բարությունը:

5.Կատակերգության համար ինձ հարկավոր է այգի, ոստիկան և գեղեցիկ աղջիկ:

6.Կյանքը գեղեցիկ հրաշք է, անգամ մեդուզաները:
Չարլի Չապլինը 1916թ.

7.Եթե անընդհատ գետնին նայես, ծիածանը չես տեսնի:

8.Մարդու իրական դեմքը երևում է խմած ժամանակ:

9.Ինչո՞ւ պետք է պոեզիան իմաստ ունենա:

10.Ամենատխուր բանը, որ կարող եմ պատկերացնել, շքեղությանը սովորելն է:

11.Կինը կարող է դարձնել միլիոնատեր ցանկացած միլիարդատիրոջ:

12.Կյանքը կարող է դառնալ հրաշալի, եթե նրանից չվախենաք: Այն ամենը, ինչ հարկավոր է, քաջությունն է, երևակայությունն ու... մի քիչ խմոր:

13.Կյանքը հրաշալի կլինի, եթե մարդիկ քեզ հանգիստ թողնեն:

14. Դերասանները միշտ էլ մերժում են փնտրում, ու երբ մերժում չեն ստանում, մերժում են իրենք իրենց:

15. Ես սիրում եմ քայլել անձրևի տակ. այդպես ոչ ոք չի նկատում արցունքներս:

16. Իմ լավագույն ընկերը հայելին է: Այն երբեք չի ծիծաղում, երբ ես լացում եմ:

17. Հիմար ձևանալու համար պետք է քաջություն ունենալ:

18. Ես հավատում եմ, որ ծիծաղի ու արցունքների իշխանությունը կարող է հակաթույն լինել ատելության ու ահաբեկության դեմ:

19. Իմ շուրթերը տեղյակ չէին իմ խնդիրներից, նրանք զբաղված էին ժպտալով:

20.Վերջ ի վերջո շատ ավելի իրական դեպքեր ու մանրամասներ կան արվեստի գործերում, քան պատմության դասագրքերում:

թարգմանեց հասմիկ սիմոնյանը
Չարլի Չապլինը «Մեծ բռնապետ» ֆիլմում. 1940թ.


No comments:

Post a Comment