KONUŞ BENİMLE

...kent konuş benimle Rabbin diliyle
ve ben anlamam seni...
bir gün seni görme arzusu tüm gökkubbeye yayılır,
öbek-öbek varlığının kesitleri dolar gözlerimin içine,
ben yatakta yatmış kucaklarım yastığı ve inanırım,
sokaklarının çirkin saadetini sıkıca bastırıyorum göğsüme...
...ben gözlerimi ellerimle örterim
ve gündüz daha yakın olur dudaklarıma,
ve semanın renksiz boşluğu dolaşır havada

mavimsi kuşlarla beraber,
ve kanatır alnımı dövülmüş dikenli teller...
ben yoruldum ve-lerin gereksiz istismarından
ve de mumların yanında lotus gibi oturmaktan,
kabul et dinimi, kent,
şiirdir bügün ve her daim...
tütün tatlı dudaklarla kahve içimi sonrası
karıştır duaları gecesiz göz kapaklarının altında,
ben jeantsnots’undaki (*) dergi-örtülerini özlerim
ve senin parodini,
orada sen, daha fazlasın senden...
sev beni, kentim, bu benim
daha pahalı veya ucuz senin poğaçalarından
üşüyorsan, kucala beni,
şimdi ateşim var,
sıcaksa, şeytanları ikiyle çarp
ben seni zaten kucakladım
....kent, henüz çocuğu olmayan anne gibi ben senin içindeyim
Doğur beni veya nasıl istersen, ben seninim....

(*) jeantsnots: Erivan merkezinde üniversite öğrencilerinin uğrak yeri olan bir bar.

No comments:

Post a Comment