Պիեռ Պաոլո Պազոլինի | Pier Paolo Pasolini

(1922-1975թթ., Իտալիա)

Ութ երգ Նինետտոյի համար

-1-
Քո տեղն իմ կողքին էր,
ու դու հպարտ էիր դրանով:
Բայց ձեռքդ անիվին դրած`
ասացիր. «Էլ չեմ կարող: Պիտի էստեղ մնամ, մենակ»:


Եթե էս գյուղում մնաս, թակարդը կընկնես:
Բոլորիս հետ է էդպես: Չգիտեմ՝ ոնց կամ երբ, բայց կընկնես:
Մի կյանք կազմող տարիները փոշիանում են մի ակնթարթում:

Լուռ ես, մտածկոտ: Գիտեմ՝ մեզ
սերն է բաժանում:
Քեզ տվեցի
ամբողջ ուժը իմ գոյության,
բայց դու՝ խոնարհ ու հպարտ, ենթարկվեցիր բախտին,
որ ուզում էր աղքատ մնաս: Չգիտես
ինչ անես՝ հանձնվե՞ս, թե՞ չէ:

Չեմ ձևացնի, թե դիմադրելդ
ինձ չի ցավեցնում:
Տեսնում եմ գալիքը: Արյուն կա ավազին:

-4-
Անգին մի բան կար այս աշխարհում:
Բացառիկ մի բան: Քչերն այն գիտեին:
Ոչ մի եկեղեցով այն չէր կարգվել:
Ես գտա այն կենաց ճամփորդության կեսին,
Ուր դժոխքն անցնելու ուղեցույց չկար:
Ի վերջո դրանում իմաստ էլ չկար,
Թեև այն իրականությունս էր ողջ կլանել:
Ուզում էիր դրանից եկող ամեն բարիք ոչնչացնել՝
Դանդաղ, դանդաղ, քո քնքուշ ձեռքերով:
Դու նվիրված չէիր, ու ես չհասկացա՝
Որտեղից հոգումդ այդքան կատաղություն
Ընդդեմ մի սիրո, որ մաքուր էր այդքան:

Անգլերենից թարգմանեց Ռուզաննա Սուքիասյանը

No comments:

Post a Comment