Ի՞նչ են կարդում նրանք, ովքեր գրում են

Լավ ընթերցողը կարող է ամբողջ կյանքում մի տող անգամ չգրել, բայց գրողը լավ ընթերցող պարտավոր է լինել: Պարզ չէ՝ մայրաքաղաքում տեղադրված «Կարդալը նորաձև է» վահանակները որքանով են նպաստում, որ դրանց կողքով անցնողները այդ օրն անպայման գրադարան մտնեն կամ քնելուց առաջ հիշեն վահանակն ու մի քանի էջ կարդան, բայց եթե կան մարդիկ, ովքեր այս պահին չեն կողմնորոշվում` ինչ կարդալ, կարող են օգտվել առիթից ու կարդալ գրքերը, որոնք այժմ կարդում են հայ ժամանակակից գրողները:
Հասմիկ Սիմոնյան, բանաստեղծ
Հենց հիմա վերընթերցում եմ Տիգրան Պասկևիչյանի «Ինքնուրույն աղոթք» բանաստեղծությունների ժողովածուն, և, քանի որ իմ սիրած բանաստեղծությունները միշտ էլ սիրել եմ արտագրել, հիմա էլ շարում եմ, որ տեղադրեմ իմ բլոգում: Մի երկու տարի առաջ Ազգային գրադարանում պատվիրեցի այս գիրքը, որը հատուկ բաժնում էր գտնվում և հավանաբար ինչ-որ հատուկ ընթերցողի մոտ, որը, ենթադրում եմ, օրը մի էջ էր կարդում և ստանում երկու էջ վիրտուալ անեծք իմ կողմից: Հուսահատ որոնման մի քանի փորձեր արեցի գրախանութներում, հետո նորից գրադարաններում, հետո հույսերս ինքնասպան եղան: Նոր տարուն պատահաբար գիրքը գտա Հովհաննես Թեքգյոզյանի անձնական գրադարանում, խնդրեցի կարդալ ու շուտ վերադարձնել: Հիմա, երբ քանի ամիս է՝ գիրքն ինձ մոտ է, ոչ թե մակագրյալ տիրոջ մոտ, ես հասկանում եմ այն հատուկ ընթերցողին, որն այս գրքից օրական մի էջ էր կարդում:

Տեսնել ամբողջը imyerevan 2014

No comments:

Post a Comment